Kontakt oss

  • 958 92 010 (Kontor)
  • 958 92 011 (Support)
  • Hetlandsgaten 9, 4249 Bryne
  • info@website.no
Web123 Support
 

Du har nå kommet til WebSite supportsystem. Vennligst logg inn med ditt brukernavn og passord.

Denne siden kan bare benyttes av registrerte personer med tilgang til supportsystemet. Kontakt oss dersom du ønsker tilgang til denne siden.

Glemt passord? Klikk her


Logg inn


Skriv inn brukernavn/passord du har mottatt

Driftsmeldinger
Oppdatering og restart av noen servere
Vi oppdaterer og restarter noen av serverne våre i kveld.
Utsatte tjenester er SMTP og DNS. Begge tjenestene kjører på flere servere, så restarten skal ikke påvirke drift.
Les mer
Problemer med mailserver
Vi opplevde problemer med internettforbindelsen til mailserver. Nedetid var fra fredag 21.09.2018 til onsdag 26.09.2018.
Internettleverandør har midlertidig løst problemet men må installere en ny router som vil medføre litt nedetid igjen når den installeres.
Les mer
Nets Info: Service break in Netaxept 28.8.2018 02:00-05:00 CEST
Due to maintenance work there will be a service break in production Netaxept payment service on Tuesday 28th of August 2018, 02:00-05:00 CEST (03:00-06:00 EEST, for example Finnish time).
Les mer
Problemer med at systemet er tregt
09. mars. 2018 - Problemer med at systemet er tregt
Les mer
Endring av lav merverdiavgiftssats fra 10 til 12%
Endring av lav merverdiavgiftssats fra 10 til 12%
Les mer
Endring i videresendingsfunksjonene fra Event123
Vi har gjort endringer i funksjon for videresending av e-post fra Event123 slik at de blir mindre påvirket av spamfiltre.
Fra i dag vil du derved motta videresendte e-poster som inneholder en informasjon om at meldingen er videresendt fra Event123.
Les mer
SERVICE BREAK IN NETAXEPT 15.8.2017 02:00-05:00 CEST
Due to maintenance work there will be a service break in production Netaxept payment service on Tuesday 15th of August 2017, 02:00-05:00 CEST (03:00-06:00 EEST).
Les mer
Nedetid 5. januar
Torsdag 5. januar hadde vi desverre nedetid på alle systemer fra ca. 10 til ca. 11.40
Problemet skyldtes en nettverksenhet som gikk i stå og måtte restartes. Det var krevende å finne ut hvor feilen lå.

Vi beklager ulempen dette har medført.